Ansökan om specialkost och anpassad måltid

Den här tjänsten kräver inloggning
LÄS MER

I denna e-tjänst kan du ansöka om specialkost och anpassad måltid för elev i Tierps kommun. Läs mer på kommunens webbplats.

Under sommarperioden och veckorna 28 till och med vecka 35 har vi längre handläggningstid på e-tjänsten. Svar på din ansökan kommer att komma via den epost du har uppgivit i ansökan.

 

Om e-tjänsten

E-tjänsten kräver att du legitimerar dig med e-legitimation, saknar du e-legitimation kontakta Medborgarservice på telefon 0293-21 80 88. Använd ej heller e-tjänsten om du har skyddad identitet utan vänd dig till oss via telefon för anmälan.

När du har skickat in din anmälan i e-tjänsten kommer du även få ett e-postmeddelande med bekräftelse att ärendet mottagits. Handläggare kommer att återkoppla via e-post.

Har du några frågor angående ärendet eller e-tjänsten kontakta oss gärna.

 

Följande behövs för e-tjänsten

  • E-legitimation

Du kommer att gå igenom följande steg:

Föregående Nästa